PRZEWODNIK KUPUJĄCEGO W SLET24.PL

Szanowni Klienci, postanowiliśmy wyjść naprzeciw Państwa oczekiwaniom i przygotowaliśmy krótki Przewodnik Kupującego w slet24.pl. W przewodniku znajdą Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania m.in.: w jaki sposób złożyć zamówienie, kiedy wyślemy towar, jaki jest termin realizacji zamówienia czy w jaki sposób zmodyfikować złożone zamówienie, kto ponosi koszt odesłania towaru ...

Pozdrawiamy, Zespół slet24.pl

1. JAK MOGĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

Nasi Klienci mogą złożyć zamówienie wybierając jedną z możliwości:

               

   slet24.pl           telefonicznie        e-mail           fax

  

*W przypadku zamówień telefonicznych, mailowych oraz faxem prosimy podać:

  • - nazwę produktu,
  • - numer katalogowy
  • - dane do faktury
  • - adres wysyłki

1.1. Jak mam zamówić przez www.slet24.pl

Proszę wybrać produkt, dodać go do koszyka i kliknąć „zamawiam”. Następnie uzupełniamy formularz. Należy wybrać sposób dostawy i sposób zapłaty. Po dokonaniu wpłaty otrzymasz potwierdzenie realizacji zamówienia. Rejestracja nowego użytkownika nie jest obowiązkowa. Jednak dzięki rejestracji będziesz mieć konto w naszym sklepie i proces weryfikacji swoich zamówień i ich historii będzie szybszy.

1.2. Zamówienie telefonicznie


Zamówienie można złożyć pod numerem:

  • 32 729 59 04
  • 0 601 416 594

1.3. Zamówienie mailowe

Wysyłając mail na adres: sklep@slet24.pl

W treści maila prosimy o podanie nazwy produktu oraz numeru katalogowego ze wskazaniem danych adresowych.

1.4. Zamówienie Fax

Numer fax'u: 32 761 17 77

Prosimy o podanie nazwy produktu oraz numeru katalogowego ze wskazaniem danych adresowych.

1.5. Najczęściej zadawane pytania:

 

1. Czy muszę się rejestrować, żeby złożyć zamówienie.

Nie, rejestracja nie jest konieczna do złożenia zamówienia i zakupu. Można kupić towar za pośrednictwem konta „gość”.

 

2. Czy towar, który widzę na sklepie jest dostępny?

Przy każdym produkcie widoczna jest informacja o jego dostępności. Towar może być:

  • dostępny od ręki – towar jest na magazynie, a jego wysyłka nastąpi następnego dnia roboczego po otrzymaniu zapłaty za zamówienie

  • dostępny w ciągu 4-10 dni – oznacza to, że towar musimy zamówić u producenta i będziemy go mieli w ciągu 4 do 10 dni roboczych. Wysyłka nastąpi w dniu, w którym towar przyjedzie do sklepu.

  

3. Kiedy wyślecie towar?

  

Przy każdym produkcie widoczna jest informacja o jego dostępności. Towar może być:

 
dostępny od ręki – towar jest na magazynie, a jego wysyłka nastąpi następnego dnia
roboczego po otrzymaniu zapłaty za zamówienie

 
dostępny w ciągu 4-10 dni – oznacza to, że towar musimy zamówić u producenta i będziemy go mieli w ciągu 4 do 10 dni roboczych. Wysyłka nastąpi w dniu, w którym towar przyjedzie do sklepu. W przypadku zamówienia złożonego do godziny 12.00 i wysłaniu zapłaty, towar wysyłamy w tym samym dniu.

 
2. JAK MOGĘ ZAPŁACIĆ ZA MOJE ZAMÓWIENIE?

 

2.1. Klient ma do wyboru płatność:

 

  • Gotówka

  • Przedpłata na konto

  • Przelewy 24

  • Raty

  • Przy odbiorze (w salonie sprzedaży SLET Sp. z o.o.)

 

2.2. Numer konta do przelewu

 

PLN: PKO BP 95 1020 2498 0000 8702 0447 3369

  
EUR: PKO BP 75 1020 2498 0000 8102 0447 3344

 

2.3. Najczęściej zadawane pytania:

 
1. Kiedy sklep otrzyma pieniądze?

 

Szybkość przelewu zależy od wybranej formy płatności za zamówienie. Nasz sklep nie ma wpływu na to kiedy otrzymamy pieniądze. Szybkość transakcji zależy w głównej mierze od banku.

 

2. Czy wyślecie towar jeśli pokażę potwierdzenie przelewu?

 

Przy przelewie na konto, towar wysyłamy tylko po zaksięgowaniu pieniędzy.

 

3. DOSTAWA I KOSZT PRZESYŁKI

  
3.1 Opcje dostawy: 

 

  • ODBIÓR OSOBISTY (salon sprzedaży SLET Sp. z o.o.) 0,00 zł

 

  • PACZKOMAT 9,90 zł

 

  • POCZTA PL 11,00 zł

 

  • POCZTA PL POBRANIE 14,00 zł

 

  • KURIEREM 15,00 zł

 

  • KURIEREM POBRANIE 20,00 zł

 


3.2. Najczęściej zadawane pytania 

 

1. Czy mogę odebrać towar osobiście?

 

TAK, w naszym sklepie istnieje możliwość odbioru osobistego. Towar można odebrać w sklepie SLET w Będzinie przy ul. Staszica 2. Będzie nam miło jeśli wcześniej Państwo nas poinformujecie o zamiarze odebrania paczki, tak, żebyśmy mogli ją dla Państwa odpowiednio wcześniej przygotować.

 

2. Skąd będę wiedział, że towar został wysłany?

 

Każdego Klienta informujemy drogą mailową o statusie jego zamówienia.

 

3. Czy mogę zarezerwować termin i godzinę odbioru mojej przesyłki jeśli wybiorę dostawę
kurierem?

 

Niestety nie. W przypadku dostawy realizowanej przez firmę kurierską szczegółowe informację o miejscu, w którym aktualnie jest przesyłka udostępnia operator. Nasz sklep udostepnia Państwu jedynie indywidualny numer listu przewozowego, dzięki któremu możecie Państwo sprawdzić na stronie firmy kurierskiej gdzie znajduje się Wasza przesyłka.

4. Czy przy zwrocie towaru dostanę zwrot kosztów za odesłanie produktu, z którego rezygnuję?

 

Nie. Jeśli Klient zwraca towar, to nie ponosimy kosztów odesłania produktu do nas. Klient odsyła towar na własny koszt. Przy rezygnacji z towaru, zwracamy Klientowi pieniądze za wysłanie towaru do niego w momencie zakupu. Jeżeli przesyłka nie była w opcji „przesyłka w cenie produktu”. Np.:

 

Pan Jan kupił wiertarkę. Zapłacił za wiertarkę 100 zł, a jako sposób dostawy wybrał opcję najdroższą – kurier za 50 zł, a nie najtańszą - pocztą za 10 zł. Pan Jan po 10 dniach postanowił jednak zrezygnować z towaru, poinformował sprzedawcę i odesłał swoją wiertarkę. Za odesłanie zapłacił 30 zł. 

 

W tej sytuacji nasz sklep odda Panu Janowi jedynie zwrot kosztów za przesyłkę do niego. Jednak Pan Jan nie dostanie 50 zł, ale 10 zł. Ponieważ sprzedawca jest zobowiązany do zwrotu kosztów przesyłki w najtańszej opcji.

 
4. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

 
4.1 Co oznaczają informacje o dostępności?

 
Przy każdym produkcie widoczna jest informacja o jego dostępności. Towar może być:

 

dostępny od ręki – towar jest na magazynie, a jego wysyłka nastąpi następnego dnia roboczego po otrzymaniu zapłaty za zamówienie

 

dostępny w ciągu 4-10 dni – oznacza to, że towar musimy zamówić u producenta i będziemy go mieli w ciągu 4 do 10 dni roboczych. Wysyłka nastąpi w dniu, w którym towar przyjedzie do sklepu.

 

*W przypadku zamówienia złożonego do godziny 12.00 i otrzymaniu pieniędzy, towar wysyłamy w tym samym dniu.

 

5. JAK MOGĘ ZMIENIĆ LUB ANULOWAĆ MOJE ZAMÓWIENIE

 
Każde złożone przez Państwa zamówienia potwierdzamy niezwłocznie po złożeniu zamówienia. Potwierdzenie otrzymujecie Państwo drogą mailową. Istnieje możliwość modyfikacji zamówienia oraz jego anulowania.

 

5.1. Zmiana zamówienia

 

Jeśli chcecie Państwo zmienić dane przekazane podczas składania zamówienia (np. adres dostawy) należy zrobić to niezwłocznie wysyłając e-mail na adres sklep@slet24.pl w temacie wpisując ZMIANA ZAMÓWIENIA i koniecznie zaznaczając numer zamówienia, którego zmiana dotyczy. Zmiany można także dokonać kontaktując się z nami telefonicznie. Jednak zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia wprowadzenia zmiany, w przypadku, gdy towar został już
wysłany.

 

5.2.Odwołanie zamówienia

 

Jeśli chcą Państwo odwołać zamówienie należy niezwłocznie skontaktować się z naszym pracownikiem pod numerem telefonu (32) 761 17 77 lub e-mailem: sklep@slet24.pl . Jeśli zarejestrowałeś się w naszym systemie zamówień, możesz przy jego pomocy zgłosić chęć anulowania zamówienia. Nie anulujemy zamówienia jeśli paczka już została wysłana.

 

6. ZWROTY

 
6.1. Ile mam czasu na to, żeby zrezygnować z towaru?

 
Klient ma 14 dniowe prawo do odstąpienia od umowy bez konieczności podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów (z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy o prawach konsumenta).

 

6.2. W jaki sposób mogę poinformować o odstąpieniu od umowy?

 
Aby skorzystać z prawa do odstąpienia wystarczające jest złożenie jasnego oświadczenia w dowolnej formie: 

 

– mailowo,

 
– telefonicznie

 
– lub za pomocą wzoru odstąpienia dostępnego na stronie sklepu oraz przesłanie go w 14 dniowym terminie na wskazany w tym celu adres sklepu internetowego

 

6.2.1 czy data doręczenia oświadczenia ma znaczenie?

Nie. Data doręczenia oświadczenia nie ma znaczenia. Do zachowania terminu wystarczy bowiem samo wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Zatem znaczenie ma dzień wysłania, a nie dostarczenia oświadczenia.

 

6.2.2 Kiedy zaczyna się bieg 14-dniowego terminu odstąpienia?

 

Początek biegu 14 dniowego terminu do odstąpienia od umowy liczony jest od daty objęcia przez konsumenta rzeczy w posiadanie. W sytuacji odstąpienia od umowy, obie strony mają obowiązek wzajemnego zwrotu świadczeń (konsument – zakupionego towaru, a sklep internetowy – otrzymanej zapłaty)

 

6.2.3 Ile mam czasu na to, żeby odesłać towar?

 

Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

 

6.2.4 Kiedy sklep odda mi pieniądze?

 

Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia konsumenta. Możemy jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania (w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej).

 

6.2.5 Czy sklep zwróci mi koszt dostawy towaru do mnie?

 

Tak. Zwracana konsumentowi kwota obejmuje wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia produktu – chodzi tutaj o najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez danego przedsiębiorcę. W sytuacji, gdy konsument wybrał inny sposób dostarczenia towaru niż najtańszy. Jeśli ktoś wybierze np. wysyłkę ekspres kurierem, to nie zwracamy dodatkowych poniesionych przez Państwa kosztów. Zwrócimy pieniądze odpowiadające kwocie najtańszej przesyłki.

 

6.2.6 Czy sklep zwróci mi koszt odesłania towaru, z którego zrezygnowałem?

 

Nie. Jeśli Klient zwraca towar, to nie ponosimy kosztów odesłania produktu do nas. Klient odsyła towar na własny koszt. Przy rezygnacji z towaru, zwracamy Klientowi pieniądze za wysłanie towaru do niego w momencie zakupu. Jeżeli przesyłka nie była w opcji „przesyłka w cenie produktu”. Np.:

Pan Jan kupił wiertarkę. Zapłacił za wiertarkę 100 zł, a jako sposób dostawy wybrał opcję najdroższą – kurier za 50 zł, a nie najtańszą - pocztą za 10 zł. Pan Jan po 10 dniach postanowił jednak zrezygnować z towaru, poinformował sprzedawcę i odesłał swoją wiertarkę. Za odesłanie zapłacił 30 zł.

W tej sytuacji nasz sklep odda Panu Janowi jedynie zwrot kosztów za przesyłkę do niego. Jednak Pan Jan nie dostanie 50 zł, ale 10 zł. Ponieważ sprzedawca jest zobowiązany do zwrotu kosztów przesyłki w najtańszej opcji.

 
7. UWAGI I SKARGI

 

Cały czas pracujemy dla Państwa, by jakość obsługi była na najwyższym poziomie. W tym celu wprowadziliśmy zespół ds. monitorowania Jakości Obsługi. Jeśli mają Państwo uwagi dotyczące jakości obsługi prosimy o kontakt mailowy pod adresem: mw@slet.pl.


--->